Mensvärk

Jag har så extrem pms idag. Jag slängde min disk för jag orkar inte. Idag ska jag sätta lappar på alla saker som är mina. Till och med mjölken. Jag är så trött på att behöva köpa hem massor av nya varor varje jävla kukdag. En viss människa har mer inkomst än mig (eftersom csn inte har godkänt mig än har jag 0 kronor i månaden för tillfället) Så nu säger jag ifrån och vägrar föda någon annan. Jag har knappt råd. 
Jag är så jävla arg.
Jag känner för att köra upp en sticka i huvudet och bli hjärndöd ett bra tag fram över.
Eftersom idag är en dag då jag vaknat på fel sida så virkar jag lite mormorsrutor. 36 stycken är helt färdiga. Nu behöver jag bara 252 stycken till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0