Dumma dumma Johantoan.

Självklart började vi julpynta här hemma igår. Michael tycker mitt julgransglitter ser ut som garn och glittrar inte. (tack för tipset http://korsitaketjagharenblogg.blogspot.com/ ). Dessutom har vi ingen julgran så jag gjorde en gardin lite snabbt.
Men nu till de dummaste jag gjort på länge.
Jag, Johan,,, satt mig på mina knitprostickor och de knäcktes. Jag tänker aldrig mer köpa trästickor. De var i storlek 3 också. Tack Johan.
Så jag gick och köpte billiga fula gråa stickor. Har inget annat val. Varför gör man tråkiga stickor? Jag gissar på att de färgar stickorna gråa. Varför inte helt vita stickor istället? 
Får väl starta ett eget märke på stickor och göra fina grejer.
Knitpro är mina favoriter. Dyrt men kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0