Julafton är över.

Känns bra faktiskt. Jag fick en tavla som min lillebror har målat och en massa pengar till garn. TORGSTENEN HERE I COME! Jag fick även en pjamas av min svärmor. Tacktack. 

Jag hoppas ni har haft en trevlig julafton och fått något roligt. Jag önskade mig ett bröllop, men nehe. Det blir pengar till min gaddning. Men jag vill ha mitt bröllop, så ska jag bjuda alla er som vill gå på gaybröllop ut över det vanliga.
Jag tänkte bjuda på fina "bebisbilder" på Tisemauen. 
Jag och Tisen
Kolla öronen. Så himla fin. Jag ska se om jag hittar bilder på hans föräldrar....
Mina två pojkar i mitt liv, de är underbara och vackra.. Vad lycklig jag är egentligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0