Nyårslöften

Nej, detta är krav jag ställer på mig själv.
Nr 1.
Aldrig väga över 100 kg igen. Dels vill jag inte ha fett runt hjärtat och manboobs, och en slätmage vill jag så hemskt gärna ha. Dessutom, går jag ner i vikt går jag ner i storlek. Vilket blir billigare när det gäller stickade tröjor. Jag ska bli mer självsäker.
2010-05-02
här om dagen.. Min "armlösa kofta" nästan klar.. Passar inte för jag vuxit.
Sluta röka. Plåster är inköpt och tuggummi. Jag orkar inte lukta illa mer. Men fy, det är så mysigt gott.
Jag ska börja umgås mer med mina vänner istället för att sitta hemma och dö.
Skriva dagbok, jag måste ha mer koll på mitt liv. Ska införskaffa ett årsdagbok och skriva varje dag.
Sluta äta Mcdonalds.
Bli helnykterist efter en sista appletini. Eller en Johantini.
Spara pengar.
Lyckas med skolan (vilket jag aldrig gör av någon konstig anledning)
Springa minst 10 minuter om dagen på crosstrainern som står i sovrummet. (hur svårt är det att gå från sängen och 2 meter till den?)
Skapa mer, jag har 10439 olika stickmönster jag vill få ner på papper och dela med mig till er.
Skaffa barn (hoppaaaaaas)
Söka jobb.
JAG ska sluta gnälla!
Jag kommer att lyckas. Jag vill kunna använda mina kläder igen.
Men det jag ska göra mest är att vara snäll mot min man. När jag blir sur är det han som får skitn. Vilket under att han står ut.

Kommentarer
Postat av: MiniZillen

håller tummarna att du lyckas med dina löften. gott nytt år!

2010-12-31 @ 14:59:56
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Lycka till med dina löften till dig själv!

2011-01-01 @ 11:13:08
Postat av: Elisabeth

Jag har bara lovat mig själv (HÖGT) att jag ska fortsätta att bara vara mig själv detta år... Det tyckte jag var ett bra löfte... Sedan lite lägre har jag lovat dessa löften man lovar varje år... Hummm.. Sluta röka(igen), gå ner mer i vikt, motionera, Dricka mindre vin, äta rätt, ... Eller kanske börja äta igen.... Tja hoppas jag klarar de alla... Frukost i morgon kanske??? Mannagrynsgröt, mums....

Ha en bra Söndag..

2011-01-02 @ 01:23:58
URL: http://lizzyelisabeth.panatet.se
Postat av: issa

lycka till :)

2011-01-02 @ 19:01:22
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: stickverkstad

Hoppas att du lyckas med dina löften.

Gina

2011-01-02 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0