onödigt

1. Hur gammal är du om fem år?

26 och några månader

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mannen i mitt liv och tisemausi

3. Hur lång är du?

177 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Tron i 3d på bio, den sög.

5. Vem ringde du senast?

min syster

6. Vem ringde dig senast?

min syster

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

lägg av nu

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skilda

10. När såg du din mamma senast?

någon månad sedan

11. Vilken ögonfärg har du?

valfri

12. När vaknade du i dag?

inte kunnat somna än

13. Vilken är din favoritjulsång?

valfri

14. Vilken är din favoritplats?

under täcket

15. Vilken plats föredrar du minst?

soptippen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

japan

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

ångesten

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

comhem reklamen.

19. Hur stor är din säng?

180cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?

macbook ffs.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

kalsonger

22. Hur många kuddar har du i sängen?

6

23. Hur många landskap har du bott i?

öhm, malmö, ängelholm, helsingborg, göteborg, västerås, lite blandade landskap. Nej, Skåne och Västra Götaland.

24. Vilka städer har du bott i?

I din grotta

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Stickade strumpor

26. Är du social?

Njäe

27. Vilken är din favoritglass?

Magnum double som inte finns.

28. Vilken är din favoritefterrätt?

en cigg och en kopp kaffe.

29. Tycker du om kinamat?

Njäe, japanskt.

30. Tycker du om kaffe?

japp, två kannor i timmen MINST.

31. Vad dricker du till frukost?

Drick inte te från Lipton, de testar sitt te på kaniner som de gör förstoppade och sedan ser om teet har en laxerande effekt. 
Jag dricker kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?

Höger

33. Kan du spela poker?

Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?

Jag gillar att hålla handen på ett paket....

35. Är du en beroende människa?

Kaffe och cigg.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej

37. Vill du ha barn?

Om jag vill....

38. Kan du några andra språk än svenska?

Japp

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Japp men jag minns det inte.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng, jag har blivit livrädd för vatten. Eller ja, havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?

naturdiet

42. Äger du dyrbara smycken?

nope

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Hollywood fruarna.. Fast jag gillar Anna Anka också..

44. Kan du rulla med tungan?

nej, jag har piercat sönder min tunga.

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Doris helt klart.

46. Sover du med gosedjur?

Tisen brukar ligga över mina ben...

47. Vad har du för ringsignal?

Nokias classisca något.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

kudde.

50. Flirtar du mycket?

Nope

51. Kan du byta olja på bilen?

Kan kan jag nog..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Någon jättedålig som skulle vara superbra, en tjej ströp en katt till döds utan anledning och blev fotomodell och sedan författare och hennes kille var draqqueen och knarkade och knullade en kille......

54. Läser du någon dagstidning?

Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nope

56. Dansar du i bilen?

Ja.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Musikhjälpen var väl på p3?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

ett nummer tror jag

59. När var du i kyrkan senast?

på min mors bröllop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Ingen jag hoppas de flesta har ett jobbigt liv.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0