Skapar mönster

Nu har jag suttit en hel dag (eller ja, vaknade kl 15:35) och försökt få ihop ett fint mönster på en halsduk. Det slutade med ett par lättstickade spiralstrumpor i Fantasi (Järbo) och mönstret ska passa Big Trend från Marks & Kattens. 
Eller så nu ångrade jag mig igen. SÅ har jag gjort hela dagen, börjat och ritat, dragit upp och ångrat mig.
Vafasikenrövfanmushus.
Detta har gett mig megaångest.
JAG FICK EN SUPERIDÈ.
Eftersom jag måste sticka upp i dam/tjej/kvinna kan jag ha en utlottning? En tävling? Vad sägs om det?
Men det lär ju dröja ett tag. Jag har enormt mycket i min stickkorg just nu.... 
Men i tävlingen kommer man kunna vinna ett par stickade strumpor (stickade efter ett mönster jag ska göra) i Järbo Fantasi.. Ni får se i alla fall... Det tar nog någon vecka...
Nu ska jag dra upp och börja om från början och beställa lite big trend till mig själv.
Dessa beställde jag
(johan förhelvete nu blir det inte mer, du behöver 4000 kr till tatuering om mindre än en månad)


Tillhör torgstenen.se
Passa på att köpa big trend idag, de är extrapris! Sista dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0