Idag är det jag som tänker med kuken.

Mina favoritfärger är grön och lila. Precis som min syfröken. Men ändå, vet ni vad jag har missat?
TVÅ underbara färger i Fame och Fame Rand. Varför köper jag garn i mörka färger när det finns mina favoritfärger?
Mitt garnkonto är stängt för i år (förutom till julklapp). Nu får jag sitta i mina tråkiga strumpor, förutom mina gröna Fame Rand strumpor....
men kolla den lila nystan. ÅH! Den gröna? Jag får orgasm i ögonen.

Bilderna tillhör kära torgstenen som vanligt:)
Turkost och grönt passar så himla bra ihop.
Lila Lila Lila Lila Lila. Synd så ser man mest rött. Men garnet är fantastiskt.


Strumpor i Fame Rand som jag stickat. Mönstret hittar ni i kategori menyn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0