Sanningen.

Jag är nog väldigt utbränd på garn och handarbete. Jag bara stressar och hittar nya saker jag vill göra, och jag blir aldrig klar. Vilket leder till att allt hamnar i hyllan och jag tröttnar på att allt bara ligger och skräpar. 
Och dessa dumma julklappar.. Varför fick jag idéen att göra ALLA julklappar i år? Jag kunde kommit på det i somras istället för en månad sedan? Även om jag inte gör några direkt avancerade julklappar tar det ändå en hel del tid.
Dumma mig. Efter jul blir allt bättre och då ska jag INTE vara bitter längre.
Tack och adjö, jag lagade min sticka också.
Yey.
Sjalar är en bra julklapp, håller på med ett par stycken... Två..

Kommentarer
Postat av: Annika

Stor KRAM till dig :)

Virka på hej och hå!

Annika

2010-11-23 @ 12:18:02
URL: http://svartahusets.blogspot.com/
Postat av: Eva

Oj! Vilka fina!

Såna vill jag också göra!

Kan du bjuda på receptet tro?

//Eva

2010-11-26 @ 06:19:14
URL: http://evasvardagligaansatser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0