Nytt garn.

uI år ska jag bara göra julklappar. Jag har ingen aning om vad man köper till folk förutom mig själv.
Jag har redan garn till några julklappar som jag betalat cirka 200 kr för och idag fick jag hem det sista jag behöver. Så nu har jag garn så det räcker till min familj och några vänner (er andra skiter jag i iår, är väldigt fattig:)
Totalt har jag lagt ut 500 kr. Det blir 15 julklappar, små och stora. Är inte det kalas?!
Har ni också en favoritaffär där ni köper ert garn? Jag är helt fast vid torgstenen och Lotta (som som har torgstenen) Har blivit en väninna till mig. Nästan i alla fall. haha.

Jag har hemsk huvudvärk idag och orkar inte fota så jag lånar bilder från Käraste http://torgstenen.se/
Fame, fame och åter fame. Mitt favoritgarn och man kan göra allt med fame. Det är strumpgarn men vad det ska bli säger jag inte.. 


Lite fint bomullsgarn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0