Lista

Idag under en lektion gjorde jag en lista över saker jag ska sticka och virka innan året är slut.
För att se bilderna i stort format klicka på den.
  • Spiralstickade "gaystrumpor" till min man. Jag började på en strumpa, men den blev fel så jag började om från början. Jag har snart gjort en halv strumpa snart.


  • Sticka klart den förbaskade armlösa koftan. Har gjort halva och har börjat på ena sidan av framsidan.
  • En sjalliknande halsduk i Jytte. Kommer  bli jättebra, gjorde mönstret idag. Tyvärr har garnet utgått så mönstret hamnar inte här.


  • Virka klart fingervantar. Har gjort en vante redan. Yeah!


  • Brodera klart söta tisemisekatten. Har 1/3 kvar. Har kommit mycket längre än på bilden.
  • Sticka två par strumpor till mig själv i garn jag har fått! Tack Lena och Lotta!
  • Virka julklappar... 
    "hemliga bilder"
  • Påbörja en pippitröja!
Jag kommer att hinna! För jag ger inte upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar det grön/gula garnet!!! Har spanat in det på din sida innan:) Kommer bli jättefint som strupor, ska försöka på tag på ett nysta själv!

/Jessica

2010-09-17 @ 16:53:44
Postat av: Elin

Hej!

jag tycker att du har en jättebra blogg och det är roligt att se att det finns killar som stickar och virkar! Jag håller på o stickar pippitröjor nu de är superfina tycker jag :)! Ha en bra dag! /Elin

2010-09-17 @ 20:57:41
URL: http://birdsgotweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0