Garnmässa dag 1

Jag börjar med att skriva, alla som jobbar på Marks & Kattens som var med på mässan är världens trevligaste. Jag gillar dem jättemycket.
Idag visade jag upp ett nytt garn och hur man anväder det. Jag har sett en massa garnnyheter vilket ni inte får se förrän de hamnar i butikerna. Jag gillar allt. Precis allt jag såg. Jag såg dock inte Lotta från Torgstenen. Men det är en dag imorgon.
Jag är jättetacksam för jag har fått följa med på detta äventyr.
Det var dessutom jätteroligt av er som kom fram och sa att ni läser min blogg!!!
Jag är så slut i kropp och topp.
Men en sak ska jag tipsa er om!!!!
Marks & Kattens har en ny hemsida med ett idétorg. Där kan du lägga in möster du har gjort själv och sånt roligt.
Dessutom är det fina bilder på allt de har.
http://www.marks-kattens.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0