Poesk.

Nu är det påsk, 24 grader i solen och jag får inte kroppen att vilja gå ut idag. Jag sitter fast i sängen fortfarande även om jag sitter i soffan. Så det är mindre kul.
Något som är mer kul är att i slutet av maj kommer Kenneth hit! Alltså jag ska bli kattmappa igen! Jag är mer en mamma än pappa därav mappa.

Det ska bli så himla skojsigt. Den 3 maj ska jag åka och titta på honom. Vill ha hem honom nu:( Tror Tisemauen vill leka med honom. Eller sniffa och fräsa lite. Jag ska sticka matchande jultröjor så de kan vara fina nästa jul. I år ska jag sitta hemma HELT själv. Jag har velat göra det i så många år nu. Detta är mitt år. Ni ska bara veta hur mycket bra som hänt:) Jag är gravid.

Tisemauen har lampskärm på sig igen. Denna gången är det förmodligen för Tisfis blev stressad och rädd när de rev balkongerna. Vi var inte hemma när det hände. När katter är stressade kan de bli störda och klia sönder sig, och när såren läker kliar det ännu mer och de kliar sönder sig själva ännu mer. Så det blev tratt igen. Om det inte är läkt på tisdag nästa vecka får det bli en tripp till sjukan.
Denna bilden är bara så härlig. Det känns som han inte förstår vad som händer...
Kolla min tvålflaska!!! Det är en sköldpadda i den. I love!!
Jag hittade en rolig bild på mig i Ginas blogg. Även om jag börjar gå ner i vikt ser jag fortfarade ut som en köttbulle när jag sitter ner. Jag kör en egen variant av LFHC dieten eller vad det heter. Funkar kanon! Men innan sommaren ska jag inte se ut som en köttbulle längre.
Garnnystan jag håller i kommer ut på marknaden snart tror jag. Självklart kommer jag köpa upp alla nystan som finns. NYTT GAYGARN! hehehehehehehehehehehe
Glad Påsk på er, nu ska jag fortsätta med min diskångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0