Åhlalaona

Jättefin bild. Men det ser verkligen inte ut som mig. Känns konstigt. Jag antar att det är min viktuppgång och glasögonen. Jag känner inte igen mig själv när jag tittar mig i speglen längre... Tror det är dags att sluta äta wienerbröd och ketchup.

Jag missade början på mitt nya liv idag. Känns bra. Så jag får vänta en månad till. Dumma Johan. Igår kvaddade jag även mina händer för jag stickade alldeles för mycket och ish vad trött jag blev. Jag har verkligen jätteont. Högra handen är värst för min hand är skadat av ett hundbett som gick åt helvete. Så mina leder är lite stela och överanstränger jag handen får jag ont i ett par dagar/veckor/livstid/eller går det över imorgon.

Jag har börjat sätta upp realistiska mål med mitt liv. Snart kommer jag nog göra ett karriärsval som kommer göra så jag är med jobb efter jul och lever på att jobba istället för csn och studera vilket ska bli skönt. Och efter jul ska jag även ha blivit mig själv igen. Jag ska vara färgglad och mina tatueringar ska bli helt klara. Speciellt vänsterarmen. Hösten 2012 ska jag operera mina tuttar för skojs skull. Kanske kommer putsa till näsan eller något. Jag får se. Men tuttarna är viktigt. (Gynecomasti ni får goggla) 2012 kommer bli året då jag reser till London och Paris. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0