Dagens stickning

Idag stickar jag på en sjal som min tatuerare ska få för jag är så snäll. Jag ska även sticka en svart.
Jag stickar i Järbos Gästricke 2tr. Väldigt fint ullgarn tycker jag. Det är nog Järbos enda garn jag är riktigt förtjust i... Jag stickar ju en tröja i Soft cotton (Järbo garn. Stickar min flätade tröja) Men jag är inte superkär i garnet...
Jag håller på att göra "min variant" av spiralstrumpor. Mönstret kommer passa 26 m = 10 cm, alltså perfekt för Fame Garnerna. Dessutom ska jag göra ett spiralstrumpor i Big trend.
Oj lite mjölkfläckar på bordet....
Det gröna garnet är inte någon av famegarnerna, utan ett fint garn jag fick. Men den "svarta" strumpan är Fame rand och den vita är Fame.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0