Fullmåne

Jag är lite skeptisk men varje gång det är fullmåne mår jag exakt såhär:
Huvudet känns tomt med en klittlande känsla. Magen kniper efter luft och det känns som jag ska kräkas med nr 2. 
Dödsångest har jag nog och suget efter godis, eller socker är extremt.
Nu helt plötsligt har jag extrem huvudvärk och jag mår extremt illa. Känner mig ganska flytande.
Alla leder i kroppen värker och allt luktar toalett. Jag ser dubbelt för det mesta. Så är det.
Varför mår jag så exakt varje gång månen ska vara hel? Slumpen? Dessutom får jag så fruktansvärt svårt att sova.
Nu ska jag fortsätta sticka och titta på 30Rock, vilket är en av mina absolut favorit. Tredje gången jag tittar igenom hela serien (kommer nytt avsnitt varje fredag nu också YEY).
Tina Fey är min favorit när det gäller kvinnor.
Kenneth stickar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0