Jag tror det blir bra nu

Idag var jag På möte hos min nya läkare. Jag kommer få rätt hjälp och rätt terapi.... Först blir det massa möten och sedan KBT i olika slag. Detta känns väldigt positivt. Dessutom ligger stället jag ska till på andra sidan vägen där jag bor. Jag berättade om hur jag aldrig fått rätt hjälp under 6 år att bli fri från min depression och läkaren sa typ "herregud" och då sa jag "jag drömmer om en normal vardag utan svårigheter att gå ut och kunna leva som andra". Nu ska jag bara vänta på en tid tills jag vet inte.. Blir inte detta av vad ska jag göra då? För nu har jag gjort allt jag kan.. Men jag känner att jag behöver en backupplan. Tips? Från och med nu kommer det bli mer blogginlägg om stickning...

Kommentarer
Postat av: KursivaLi

Hoppas med dig att allt blir bra! Är i samma veva just nu, faktiskt. Har precis börjat med KBT.



/Li

2011-02-04 @ 16:42:42
URL: http://kursivali.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Backupplan:

Ge aldrig upp

Tro på dig själv för du är unik

Sätt krav på din läkare för han ska finnas för just dig

(här i norrland hotar vi med att köra bilen genom glasdörrarna om vi inte får hjälp med

läkarvård, tur att min Långe Bengt gjorde det annars har inte vår son varit i livet idag)

Håller tummarna för Dig / Eva

2011-02-05 @ 18:52:19
URL: http://korsitaketjagharenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0