Ännu mera "vad roligt"!

Jag hittade mitt strumpmönster i bloggen http://365sakerdukansticka.blogspot.com/
Mina strumpor är nummer 145. Jag gogglade mig själv igår, eller mitt namn och då dök det upp roliga grejer minsann!
Tex Jennie skrev om mig:
Årets blogg? humm.. vet inte, men jag har följt bloggen www.thejuicydetails.se väldigt flitigt. ( bra insperations blogg) sen älskar jag bloggen www.Johanstickar.blogg.se han är gay och skriver om sina katter och om sin stickning, haha. Tycker det är så kul. Har inget intresse alls av stickning men han skriver på ett sånt sätt att man måste fortsätta läsa. Dessutom har han massa pircingar och tatueringar och så skriver han så "gulligt" och de gör att allt lixom inte går ihop , haha. Jag och mamma kan sitta och gapskratta riktigt högt när vi läser hans blogg. Man vet inte heller om han är seriös med vissa saker och de gör allt ännu roligare, haha. LÄS DEN!

Jag tyckte det var roligt. Men några piercingar har jag inte kvar. Jo, två stycken som inte nämns... (nu har jag redan avslöjat att ena sitter i navlen och andra i min snorre)
Fast gapskratta är väl roligt och hoppas ni skrattar på ett snällt sätt:)

Hoho jag är lycklig idag.

Kommentarer
Postat av: Isa

Nu kanske jag är för snabb att dömma men om vi bortser från att hon inte är den skarpaste kniven i lådan så tycker jag att hennes sett att uttrycka sig på låter aningen hånfullt, men jag misstar mig förhoppningsvis!

2011-01-18 @ 18:43:51
Postat av: Anna H

Jag har läst din blogg ett tag nu, och kan hålla med om att man inte kan sluta läsa för du är fascinerande på nåt sätt. Ibland tycker jag synd om dig och ibland är du rolig, men oftast inspirerar du mig att fortsätta jobba och själv inspirera mina ungdomar! Men jag gapskrattar aldrig!!

2011-01-18 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0