Idag blir det

en ny tatuering om cirka tre timmar. Jag måste hinna duscha och jag vet inte vad.... Jag är så himla trött och blä.
Jag har inte kunnat träffa min bästa vän än, vilket var det "stora" målet med min resa. Känns meningslöst om jag inte får träffa henne. Konstigt nog.

Jag satt och gogglade min "hemby" på HD (helsingborgs dagblad) och då dök en 17 år gammal bild upp på mig, min syster och mina föräldrar upp. Det var väldigt roligt.
Nu ska jag dricka lite kaffe och äta freukuost.

Tessi, vår hund vi hade... Min "morfar" fick henne eftersom min bror fick extrem astma tror jag de var? Men i alla fall hon blev väldigt gammal och dog för lite mer än två år sedan:( Jag behöver och vill ha en hund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0