Sista dagen i Skåne

Igår var sista dagen i Skåne. Hur var den? Fy fan.
Jag vaknade vid fem tiden på morgonen av en av min systers katt skrek. Väldigt roligt. Jag skulle tatuera mig klockan 10 vilket jag gjorde. Det blev en fjäril på bröstet. Ska jag vara ärlig, så skulle jag aldrig tatuerat mig på bringan om jag visste att det gjorde så fruktansvärt ont. Det var hemskt. Jag ångrar nästan fortfarande att jag gjorde den där. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ. Fyfan. Den är inte helt färdig för jag klarae inte. Den kommer få mer färg om någon månad. Jag ser inte fram emot det ALLS.
( Varför gjorde jag inte den på armen? ah) Den tog lång tid att göra eftersom jag dog hela tiden och fick pausa.
Sen kom jag hem supersent (i göteborg) för tågen gick inte som jag trodde. Jag är fortfarande helt slut i kroppen. Fy. Jag orkar inte.

Min Tise Bosse som bor med pappa. Hon är min bästa vän.
Bosse åt min pippitröja. (Bosse är en hona men hon var en man tills hon inte fick några bollar hehe, därav namnet Bosse)
ska bli kul att se den när färgerna kommer fram. Den gröna färgen är så himla fin (har den i min påfågels svans)
Ska bli kul att få den klar.. Dock ser jag inte fram att tatuera mig. Jag vill nog aldrig mer tatuera mig. Jag har fått nog. Fjärilen är en riktig som jag inte vad den arten heter.... Aja, det löser väl sig.

Kommentarer
Postat av: Knyppeltanten

Ska man vara fin får man lida pin som det heter. Men den är väldigt snygg. Jag har 3 tatueringar och fler kommer det att bli.

2011-01-28 @ 21:30:21
URL: http://knyppeltanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0