Tåg.

Nu sitter jag på tåget. Jag åker första klass idag. Varför vet jag inte efterssom det är ingen skillnad med resten av tåget. Öresundståg är ingen bra förstaklass. Dessutom kostade det bara 70 kr mer.. Så vad ska man förvänta sig egentligen? Det är en matta på golvet istället för vanligt plastgolv. Men förhoppningsvis lär det inte sitta massa folk här. Jag är ju lite (väldigt mycket) folkskygg.
Jag köpte en latte på Centralen i Göteborg men herregud, hur svårt är det att skumma laktosfri mjölk? Nästa gång tar jag med egen hemifrån. Blä. Blaskigt.
Jag ska bygga om min design nu tror jag. Har gjort något och allt blir helt fel. Bilder vrids, texten krymper och blä. Eller så plockar jag fram lite stickning och ser film. Jag kan inte bestämma mig riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0