Things to do...

Imorgon åker jag på en kort resa till Skåne. Istället för fem dagar blir det 1 1/2 dag. Känner jag mig stressad? Ja, herregud.
Idag måste jag göra följande:
+ köpa knappar (orka åka ner till stan)
+ göra klart alla julklappar (Har inte firat jul med alla än)
+ tvätta
+ planera stickning att ta med (blir förmodligen den gröna flätade tröjan och en halsduk).
+ leta upp mitt mobila bredband
+ skriva ut bilder
+ raka mig och klippa mitt hår.
Vad händer imorgon då?
Ta tåget, åka vidare, träffa mams, träffa paps, träffa syskon, träffa doris, sova, tatuera mig, träffa kusiner och bebisar och åka hem.
Blir nog stressigt... Men trevligt.

Kommentarer
Postat av: Isa

Meh ska du nu ändå inte stanna. You betch :)

2011-01-25 @ 23:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0