äckliga män.

Denna man har förföljt mig på internet sedan jag var 14 år gammal och nu började han igen.
Han är vidrig och han hittar mig överallt. Några år slipper man och nu börjas det igen.
Liksom låt mig bara va? Jag har blockat han 1000tals gånger och skapat nya sidor och han hittar mig.
Jag undrar vad människor vill ibland. Man säger nej, blockar, ingonerar och ändå fortsätter vissa.
Skulle inte förvåna mig om du läser men du är vidrig.
Jag kommer ihåg att han hotade med att leta upp mig i skolkataloger och ringa mina föräldrar (varför vet jag inte) och jag förstår inte.
Eftersom han började när jag var 14 år gammal kan man misstänka att detta är en pedofil och jag skäms inte över att jag anklagar en människa som kanske inte är det.
Men han är obehagligt läskig och jag är arg och kan säga ifrån.
Ett tag vågade jag inte ens åka till skolan på grund av hans följeri. Även om skolan låg 3 min från tåget vågade jag inte.
Det enda jag har skrivit till honom är "låt mig va" eller "sluta" och så har jag blockat.
Jag hoppas jag inte blir en sådanhär man när jag blir äldre.
Obehagliga svin.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Man kan kolla upp var han heter, var han bor och perssonnummer. Sen har jag ytterligare några fula kontakter... ;)

2011-03-26 @ 23:27:17
Postat av: Isa

Det nicket känns bekant. Ska jag spöa honom? :)

Men vet hur fruktansvärt jobbiga sådana människor kan vara, har varit med om ett par.

2011-03-27 @ 01:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0