Inte som jag tänkt mig..

Då började jag på ny skola idag. Jag valde den för att jag skulle ha något att göra om dagarna, alltså inte sitta hemma och sticka och dricka kaffe och bli fetare.
Tror ni inte det är typ 90% distans? Jag läste inte att det var distans eller flex någonstans. Eller, så var jag så upphetsad att jag glömde läsa ordentligt.
Så jag måste planera om mitt liv. En plan jag fick upp i huvudet var att jag ska söka extra knäck efter första apu:n.
Men detta kommer bli bra.
Vilken hemsk klump jag har i magen
Ska sätta mig med stickningen ett tag... På tal om stickning, tror ni inte jag tappade min nya iphone på bussen och fick en ENORM repa över displayen?!?!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0