Jag hade en pysselkväll

Det var jättetrevligt. Även om jag är mindre social (totalt osocial för jag är ångest) gick det jättebra. 
Jag tittade mest på för jag blir liksom "iiiih" av allt glitter och garn. Jag gjorde även en sköldpadda i lera som Moa råkade ta av huvudet. Men den blev fin ändå. Jag gjorde även örhänge till Penny. Hon sa "det där är inte min grej", men självklart blev de superfina på henne. Jag är bra.
Tack Penny, Moa och Naggilicious för en trevlig kväll.
Vilket fint örhänge jag gjorde!

Kommentarer
Postat av: Isa

Ser mysigt ut, kan inte ens minnas när jag pysslade senast, illa illa.

2011-03-07 @ 03:08:14
Postat av: syrran malin

vad fin tatueringen blev :)

2011-03-14 @ 12:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0