Plastikkirurgi

Vad folk ska diskutera plastikoperationer hela tiden. Det är säkert Kissies fel för hon ville ha jättetuttar vilket jag tycker är vackert.
Opererar man sig för någon annans skull så är man nog inte riktigt klar i huvudet. Och om man opererar sig till en överdrift (vilket inte alltid blir dåligt) så kan plastikkirurger faktiskt neka en person.

Alla har rätt att göra vad de vill med sin kropp. Jag bryr mig inte vad folk gör och jag hoppas att människor inte lägger ner tid på att bry sig om vad jag gör med min kropp och hur jag ser ut. Det finns en del som gnäller på mig för mina tatueringar (och blivande) och varför vet jag inte. Detta är så jag vill se ut.

Jag ska (förmodligen) hösten 2012 lägga in ett hakimplantat och även förminska mina bröstvårtor/gårdar. Jag vill göra detta för att förbättra mitt utseende så jag kommer se ut som jag gör fast lite bättre. För vem vill inte se bättre ut? Jag vill. Jag kommer att förminska mina näshålor och göra min näsa mer rak. Jag vet inte om laserbehandlingar räknas som någon plastikgrej men jag ska "lasera" hela min högerarm för att ta bort ett misstag som jag gjorde när jag fyllde 18 år gammal (tatuering som är dåligt gjord) och jag har en hel del ärr för jag var en sorglig pojke i ung ålder. Jag ska även ta bort all skäggväxt under hakan för att varje gång jag rakar mig skär jag mig och min hud gillar inte rakning någonstans. Jag ska operera mina öron för de är kvaddade av töjda hål och annat trams.

Jag älskar mig själv och kan älska mig själv mer. Jag är för plastikoperationer. Du får göra vad du vill. I don´t really care. Om du är glad är jag glad. Fy vad jag låter kluven.
Här kan ni se att mina öronsnibbar är töjda. Tror de var 12 mm då. (förr hade jag 22 mm, vilket jag inte hade länge så snibbisarna drog ihop sig väldigt fort)

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag håller med dig till fullo!

Visst att plastikkirurgen har ett visst ansvar men hör man att en människa är klar i vad den vill oavsett vad det är så är det dennes jobb att ge patienten vad den vill.

2011-03-07 @ 03:07:04
Postat av: Tant Grön

Du är vuxen och bestämmer själv över ditt utseende.Tatueringar är ett smycke på kroppen och väljer man att tatuera sig ska man visa sina smycken.Blir lite irriterad när folk gömmer sina tatueringar under kläder vid vissa tillfällen, har du en tatuering så var stolt över den och visa den.

2011-03-12 @ 19:36:24
URL: http://korsitaketjagharenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0