Luftrörskatarr

Jag andas som en jag vet inte. Det låter som jag har Kol. I natt kunde jag inte sova för att när jag andades lät det som det var fyra olika herrar i mina lungor. Nu gör det fruktansvärt ont när jag rör mig. Kanske har lugninflamation? 
Jag kanske bara inbillar mig. Vad vet jag. Lär märka om några dagar om jag är frisk eller håller på att dö av andnöd.
Men idag besämde jag mig för att jag skulle börja sticka på mina vantar, som jag gärna vill ha. Man behövde strumpstickor nr 2. Som jag inte har. Jag fick springa till garnaffären längre ner på gatan. Men mina lungor började göra så jävla ont och jag dog.
Men herregud vad de är små. Känns som mina vantar kommer vara klara någon gång 2033.

STICKFIKA?!
Jag kommer ner till Skåne i helgen om jag är frisk. Vet ni någon stickträff/fika/kalas/whatever i Skåne runt Helsingborgstrakten?. Dock är jag upptagen för det mesta. Men skulle varit kul.
Om ni undrar varför jag ska till Skåne, så kan jag berätta för er att jag är från Landet. Utvälinge............. Ha Ha Ha.

Ush vad små...




Kommentarer
Postat av: Lill Engström

Ha,ha....lugninflammation! Det är väl det jag haft oxå! Jag måste vara lite lugnare...annars får jag inflammation. Tack för det skrattet! (krya på dej)

2010-08-31 @ 23:34:54
URL: http://skraddardotter.blogspot.com
Postat av: Tant Grön

Krya på dig så du kan åka till Skåne (min svärmor är skåning och är där nere just nu på besök ) Själv åker jag till fjällen och hoppas att jag på vägen hinner springa in på garnaffärn i A-jaur. Lyckliga du som har garnet bakom knuten, jag får köra flera mil för mitt/ Trevlig Helg

2010-09-03 @ 12:26:33
URL: http://korsitaketjagharenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0