Jag har bestämt mig.

Jag är så jävla dum i huvudet denna veckan. Jag trodde jag hade skickat julkort men jag har tydligen inte skrivit klart alla?! Bra Johan.
Jag har bestämt mig med vilken tröja jag ska börja sticka.
Såhär ser mina planer ut nu.
(man kan ju alltid ändra sig senare). 
Det blir en tröja stickad i Svarta Fårets raggsocksgarn. 
Jag är väldigt sugen på denna gröna superfina nyans, men verkar inte som den finns? Hm.. Får googla lite.
Annars blir det denna blåsilvrigagråasötsaken.
Fast först måste jag bara bli klar med resten... Ah, tur det är mycket lov nästa år.
Jag räknar med att börja med denna tröja i februari, slutet i alla fall.

Bilderna tillhör http://torgstenen.se
Jag vill ha enfärgad dock..



Här är "färgkarta" på garnerna, jag vill helst ha nr 12 eller 14.. Om jag nu minns rätt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Läste fel och trodde du stickat julkort:) Kanske man borde prova på?!

Tack för en trevlig blogg:)

2010-12-09 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0