Torgstenen är helt klart bäst.

I söndags åkte jag ut på landet i Skåne. Självklart åkte jag till Torgstenens lilla butik.
Det var så mycket garn, jag kunde inte koncentrera mig och jag fastnade för en stor nystan färgglatt garn. 
Det var meningen vi skulle teststicka garn, men jag var tvungen att klämma på allt och kunde knappt dricka kaffe.

Jag vill tacka Lotta för en jättetrevlig dag och lite testgarner jag fick med! Tack.
Självklart glömde jag garnet jag fastade mest för.
Detta fick jag med mig hem:
Ett nysta Artesano Silk Embrace. Jag fick inte till rätt färg så jag lånar en bild från torgstenen. 
Färgen är mycket grönare!!

http://torgstenen.se/silk-embrace-garn-785.html
Eco Alpacka!
Kolla vilket härligt ullgarn! Det ser ganska "sträft" ut, men det är så mjukt och underbart!!!

Sen en två knitpro virknålar. Behövs alltid:D

http://torgstenen.se/knitpro-virkkrok-dubbelsidig-638.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0