Tisemouse

Jag känner mig dålig över att ha gjort en vana med att stå och klappa Tis varje gång han ska äta. Så fort jag vaknar på morgonen så mjauar han på mig, för jag ska följa honom till köket och stå där..
Men vet ni hur mysigt det är att bara lyfta upp tisen och krama honom och gosa och gå mot köket, släppa ner honom och klappa honom i pannan (hansfavorit).
Nej, jag måste sluta med detta. Jag inbillar mig att han inte äter om inte jag står där.
Ska man analysera detta så kanske jag är rädd att förlora hans kärlek? Jag vet inte. MEN vet ni vad? Johan ska förmodligen jobba lite på en garnmässa!
Jag vet inte hur det blir än men blir det något kommer jag bli så jävla glad!
På tal om Tisemausen så ska vi skaffa en bebis till honom och oss. Ett syskon alltså, men jag känner mig väldigt tveksam till detta. Han har ju det ganska bra. Inte för han är så förtjust i mig hela tiden men han har ju min man också. Take on me, för jag behöver extra kärlek idag.
Jag var tvungen att testa babykoftan på Tius innan jag gav bort den!:)
Med rätt piller och rätt behandling kan man faktiskt må psykiskt bra, jag trodde faktiskt inte det. På första gången på säkert åtta år kan jag skratta och le på riktigt. Jag är lycklig på riktigt. Även om jag är litesmåtjock.
Over and out. Glöm inte bort att du är bra!

Har ni tänkt på att Tisemauen har hur många namn som helst, här kommer en lista på alla fina namn:
- Örjan (han heter det på pappret)
- Will (Min mans påhitt)
- Tisemauen (jag hörde det av en kompis och nu heter alla Tisemauen, råkade kalla min kompis barn tisemauen en gång.. Pinsamt)
- Tisefise (fisig katt)
- Tisemouse, något Michael kom på här om dagen
Nu kom jag inte på fler bara för det....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om det här med att skaffa en kompis till sin katt, när min syrra gjorde det vägrade hennes "gamla" att umgås med henne i typ 2 veckor. Delad uppmärksamhet och invaderat revir, men det går över och de kommer älska varandra så småningom.. och dig :)

2011-04-02 @ 12:59:46
URL: http://princeclam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0