Dumma garn?

Jag tror det är dags att välja ett nytt favoritgarn.
Fame Trend är så ojämnt tvinnat.. Åh, jag älskar ju färgerna och finns typ inget liknande med samma stickfasthet?!
På vissa ställen är garnet så tunt att jag får klippa bort en bra bit och fortsätta sticka. Alltså ÅH. Jag gillar ju..
Men sånt händer antar jag. Men det är inte roligt när stickningen blir ojämn.
Järbos mellanraggi är ganska roligt att sticka med och hyffsat fint. Men inte alls som Fame.
Men jag har bestämt mig för att fortsätta och göra klart halsduken och göra en mössa. Tror jag ska göra ett par vantar också. Jag får se:)
Stickar spiralstrumpor utan häl i mellanraggi. Nästan exakt samma masktäthet och fame. Funkar kalas. Lite mindre blir strumpan men vafasikön gör det?

Kommentarer
Postat av: petra

Jag tycker att du ska reklamera garnet! Betalar man dyra pengar för garn ska det banne mig vara ok!

2011-02-14 @ 17:35:40
URL: http://petraspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0