Stickmönster på gång

Jag håller på med 1000 saker igen. Vilket jag lovade mig själv att inte göra. Men nu blev det som det blev.
Så här kommer mönster som ska vara klara till sommarn.
*Strumpor - Jag ska göra min variant av spiralstrumpor i famegarnerna och i bigtrend. I dam och herrstorlekar.
*Mössa - Det blir en ny modell på en mössa i famegarn. Dock blir det nog inte någon stor skillnad. Ska förbättra mitt gamla mönster.
*Tuphalsduk - Jag håller på med två olika tubsjalar i famegarn och bigtrend. Blir superfint.
Jag hoppas att ni vill sticka efter mina mönster. Dessa kommer bli awesome!!!!! Självklart kommer jag lägga ut dem här.
Här är början. Mosstickad tuphalsduk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart garn, den kommer bli fantastisk

2011-02-16 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0