Vilken vecka.

Jag har både haft tur och extremt dåliga dagar denna veckan så man vill gå och dö.
Något lite roligare grejer som har hänt är att helt plötsligt fick jag hem ett paket med sex nystan Fame Trend och inte en enda nysta var ojämn!!! TAck jag är glad.
Jag fick en julklapp av min kompis Lotta.. Så nu har jag superdupermycket garn att skapa fina tröjor!
Nu glömde jag allt jag ville skriva som jag är butterkuk över. Jo, förutom en grej. Jag hittade en "perfekt" katt som Tisemauen skulle nog vilja leva med. Så jag skrev en adoptionsansökan som blev så fruktansvärt bra. (beskrvningen av den katten var en kopia av tise.) När jag skulle skicka in ansökan försvann allt. Jättekul.
Detta blev inget bra.
Detta pysslar jag med just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0