Jag är så jävla kär.

Andy är den finaste jag vet förutom min man då..
Alltså jag skulle föda hans barn utan problem. Jag skulle bli Jude för hans skull. Eller vad han nu är.
Men åh vad jag blev besatt. Han är så vacker och fin och söt. Säkert en gud i sängen om man får tänka så.
Gör vad du vill med mig, bara vi gifter oss och lever lyckliga i år och dagar + att du försörjer mig i all evighet. Även när jag är död.
Andy Samberg är överallt snart...
Heheh Mitt skrivbord. Nu måste jag verkligen sova.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hej!



Hittade precis hit till din fantastiskt roliga blogg! Här tittar jag gärna in igen! :)



Ha en bra dag!

2011-01-19 @ 14:52:52
URL: http://www.hedvighandarbetar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0