Jag blir så himlans glad.

Igår fick min kusin och hennes trevliga man en liten skrutt. Det blev en pojke och han är så himla välkommen till utanför magen.
Jag stickade ett "babypaket" med en tröja, kofta, babyfilt och strumpor och såklart mussor. Mönster på strumpor och mössa finns i kategorin fria mönster.
Lägger upp bilder på allt!
Detta är den första tröjan jag någonsin stickade. Jag har inte sträckt ut den... Så den ser ojämn ut. Tur att jag valde grönt.
Filten! När jag gav filten till min kusin sa hon "Den ska med till bb". Får hoppas annars tar jag tillbaka den, för den är så mysig! Haha +skojiliserade+
Mussar.
Ecoullbabyull. Min andra kofta jag stickar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0