smygtitt och OMFG

Här är början på vinsten (och ett nytt strumpmönster) jag håller på med. Blir finfint.. Tävlingen blir nog i slutet av månaden.
Äh, detta blir ett blandat inlägg och det första för i år!
OMFG nr 1. Nya Fame Trend färger = Lycklig Johan...... Måste ha...
OMFG nr 2. Det kostar 80 kr att förnya ett recept på medicin som är livsviktig....... Har aldrig varit med något sådant. Jag tycker det känns lite som ett skämt. Jag har nog förnyat recept 450039 gånger och nu får man en räkning... Har det kommit en ny lag eller är de privatiseringen av alla vårdbolag?
Färgerna stämmer inte riktigt. Den "blåa" färgen är lila...
FAMETRENDINMYHEART
Jag ska lätt sticka en sådan tröja..
Vilket skämt. Tror jag till och med har högkostnadskort:/

Kommentarer
Postat av: stickverkstad

Jag måste bara le. Det är jag som har designat den.

Jag blir riktigt glad att du valde den.

Gina

2011-01-02 @ 20:49:06
Postat av: Lena

snyggt blev också jättesugen på tröjorna

Lena

2011-01-03 @ 16:28:00
URL: http://avigaochrata.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0