Vad skulle ni gjort?

Jag har stickat jättedålig slätstickning, alltså väldigt ojämt och vridna maskor.
Jag har stickat alla delar till en pippitröja förutom framstycket då det är cirka 3/4 kvar att sticka..
Jag funderar på att dra upp allt och börja om från början, jag stickar mycket finare nu och jag vet inte...
Tror nog att jag ska lägga tröjan åt sidan ett tag...
Jag hittade en bild på mina gamla kängor jag hade ett tag när jag var ung. 17 cm höga.. jag blev 194 cm lång i dem.
hahaha men Johan... Det är ingen riktigt spik i örat och kolla tjockleken i näsan. Hahaha herreguuuuuuuud.
Man kan se igenom min näsa fortfarande......
Alla växer upp

Kommentarer
Postat av: stickverkstad

Jag skulle inte repa, det kan bli bättre efter tvätt. Min tröja stickar jag i Eco baby bomull.

Gina

2011-01-09 @ 11:33:28
URL: http://stickverkstad.blogspot.com
Postat av: linn

du tror inte att det kan lösa sig när du blockar tröjan sen då? för det vore ju jättejobbigt om du bestämde dig för att göra om..

2011-01-09 @ 11:34:24
URL: http://garngrynet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0