Futurama

Är en av mina favoritserier bland annat.
För första gången på säkert fyra år är jag lugn och känner lite ro i kroppen. Man kanske kan säga att jag är lycklig på "riktigt" för en gång skull. Visst, det kanske beror på alla mediciner läkaren vill jag ska äta.
Men nu har mitt liv löst sig inom min karriär, eller ja, min framtid med skola och jobb. Sommaren är fixad och jag har förhoppningsvis två dagars jobb som jag verkligen ser framemot.
Något jag saknar just nu är min familj. Avstånd suger ibland. Jag var nere i Skåne några dagar förra veckan men jag behövde vila ut mig.
Nej, det jag ville komma till är att jag lägger ut en tävling senare idag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för din kommentar om Big Verona Johan, jag har kollat med nästan alla garnaffärer i göteborgs-trakten - men Hisingen hade jag missat. Nu vet jag vart jag ska vända mig nästa gång. TREVLIG HELG!

2011-03-18 @ 09:43:53
URL: http://stickochvirka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0