my favorite color is rainbow

Jag fick lite garn hemskickat från Marks & Kattens... Kolla så fint det blir. Jag ser koftan som "Johan" för det är så jag är när jag inte lider av kronisk ångest. Jag är tokig och glad. Inte för tillfället men jag ska bli.
Dessutom är jag väldigt färgglad när jag inte har helsvarta kläder och nu ser jag ingenting för mina glasögon är borta.
Färgerna är inte inte rättvisa. Det är gaygarnet och mitt favoritlila i Fame Trend... Tagen med iPhone kamera... Därav inte toppenkvalité.
Jag stickar 6 varv lila/turkos och 12 varv gay.
Dessa färger använder jag. Bilderna tillhör http://torgstenen.se

Fg 660 Lila/Turkos och fg 653 grön-blå-gul-röd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0