onödigt

Senaste
1. Dryck: Kaffe
2. Telefonsamtalet: Lise
3. SMS: min man
4. Sång du lyssnade på: Rupaul - supermodel
5. Gången du grät: ett tag sedan.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja..
8. Varit kär: Jag är kär
9. Förlorat någon speciell person: klart jag har
10. Varit deprimerad: jag är deppig
11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Njäe
16. Fått ditt hjärta krossat: NEJ
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Jag tror det.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: jes..
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
21. Pussat någon: japp

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: de flesta
23. Hur många barn vill du ha: 7 (helt seriöst)
24. Vill du ha några husdjur - tisemauen!
25. Vill du ändra ditt namn: Ja
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt smörgåstårta
27. Vilken tid vaknade du idag: 15:13
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: drack kaffe.
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? ja.
30. Senaste gången du träffade din mamma: i sep förra året? eller så var det i januari.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jobb inom garnbranchen.
32. Vad lyssnar du på just nu: rapport
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej
34. Vad gör dig irriterad just nu: mina ben kliar

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Johan
38. Stjärntecken: Lion
39. Kille eller tjej: pojke
40. Grundskola: Rögle Skolan
41. Gymnasie: Rönneskolan, Victum
42. Högskola: PASS
43. Hårfärg: Blondmörk
44. Långt eller kort: snagg
45. Längd: 177cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: Min snorre
47. Piercings: japp, i snorren
48. Tattoos: ett par stycken .
49. Höger eller vänster: högerhänt och är väl lite vänster..

DIN FÖRSTA:
51. Operation: bröstförstoring
52. Piercing: Öron
53. Tatueringen:  USCH vill inte tänka..
54. Bästa vän: Jag själv.
55. Sporten du spelade: knattelaget
56. Husdjur: Nisse, en tisemaue
57. Vaccination du minns: stelis, blev sjuk.
58. Konsert: Såg Amanda Lepore visa brösten och muffin en gång.
59. Förälskelse: Michael heter han!.
60. Alkohol du drack: Öl och hb.

JUST NU:
61. Äter du: choklad.
62. Dricker du: kaffe
63. Är du på väg att: sticka
64. Lyssnar du på: reklam
65. Väntar du på: Pengar

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja, sju stycken skrev jag ju nyss
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: garnjobb?! Eller personligsexare.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: BOOBIES!
70. Kramar eller pussar: Både och

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: ja
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: nej
82. Haft sex på första dejten: Ja alltid?! haha
83. Har du krossat någons hjärta: Det har jag säkert
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja nej
85. Har du blivit arresterad: Japp
86. Dissat någon: senast här om dagen
87. Gråtit när någon dött: inte mycket.
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Japp för vi hade sex på första dejten. lol.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: nej
90. Mirakel: ibland
91. Kärlek vid första ögonkastet: NEJ
92. Himlen: NEJ
93. Tomten: NEJ..
94. Att kyssas på första dejten: Jag gillar kyssar
95. Änglar: NEJ

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: kaffe
100. Att posta det här är din 100 sanning: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0