Aldrig igen.

Lite nyårslöften, eller snarare ett löfte som jag ska ha resten av mitt liv och inte i en dag.

Jag ska aldrig väga tresiffrigt igen (om jag inte är supervältränad och bodybuilder)
Jag ska vara rökfri till dagen innan jag dör (jag orkar inte lukta röv längre)
Jag ska vara en bättre människa mot mig själv (sluta ha ångest)
Jag ska ta tag i mig själv och skaffa ett helgjobb (mitt cv är klart och ska bara skickas ut)
Jag ska skapa mer egna mönster och bygga en hemsida
Jag ska hitta en ordentlig läkare (nu har min läkare slutat och jag får börja om en utredning igen för trettonde gången, tro det eller ej, men det är sant)
Jag ska sluta vara tillbakadragen
det var nog allt...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Inga dumma löften till sig själv... Kanske skulle jag publicera min egen lista... Humm den kan bli lång!!!!

2010-12-27 @ 20:50:15
URL: http://lizzyelisabeth.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0