Marks & Kattens.

Igår var jag på M-Ks huvudkontor. Ni ska bara veta hur stort lagret är och hur mycket garn där finns. Man fick ont i magen av att bara se alla kartonger. Ett helt rum med Fame Trend garner, Hallå, Im in heaven.. Fick en tanke om att leta fram en stickmaskin och sticka lite tapeter så jag får ett riktigt fame trend hem!.

Imorgon ska jag sitta och sticka i ett mysigt litet hörn på en garnmässa här i Göteborg. Det ska bli superspännande och Lotta från Torgstenen kommer dit. Yey:)
Jag träffade även Gina, hennes blogg är http://stickverkstad.blogspot.com/ ni har säkert läst hennes blogg. Hon är en mästare på stickning och hon är hur trevlig som helst! Dessutom var det roligt att prata stickning med henne. För min man säger alltid "ja" och spelar på sitt tvspel. Haha.
Helgen kommer bli superbra!
Nu måste jag dock ta hand om Tisemauen som har blivit så fruktansvärt mammig.... AH LÅT MIG VARA i två minuter? Bara för Tisemau är jobbig idag lägger jag upp en bild på mig och min andra katt som är pappas fast min istället!


Kommentarer
Postat av: Isa

Aww vilken underbart söt bild på er :)

2011-04-15 @ 15:40:23
Postat av: annika

En helt underbar bild! :)

2011-04-22 @ 11:02:31
URL: http://svartahusets.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0